muutokset elämässä Rrmngy
muutokset elämässä Rrmngy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We're coming back, coming back..
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 muutokset elämässä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Himotsu

Himotsu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 01.02.2010
Paikkakunta : Jyväskylä

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyMa Helmi 08, 2010 6:49 pm

Joo ootte varmaan huomannu että minua ei täällä päin ole nyt pitkään aikaan näkynyt melkein ollenkaan.. Peleihin käyn silloin tällöin kun on aikaa niin vastaamassa parhaani mukaan. Mutta muuten ei minua täällä päässä näy ja oon siitä kamalan pahoillani. :/ Mulla vaan on elämässä nyt työt jotka vievät kamalasti voimia. Ekana iltana saattaa olla työt 14-21 ja seuraavana päivänä 5.45-15 joten kyllä ne vievät voimia kamalasti. Töitä on viikonloppuisin ja arkena miten sattuu. Toki on vapaitakin, mutta niinä päivinä makaan vain sohvilla ja olen ihan puolikuollut. Ei tee mieli edes olla koneella, koska väsyttää eikä aivot toimi.. D: Sitten toinen juttu on se, että minulla kun on nyt pieniä ongelmia parisuhteessa niin ne masentavat minua eikä huvita niidenkään syiden takia tulla koneelle. Ja myös illalla kun rupean nukkumaan, en osaa unta koska pyörii kaikki mielessä ja mietin kaikkee niin oon iha puhki enkä jaksa tänne tulla. Nyttenkin oon iha raunioina töiden ja jätkän takia enkä millään olisi jaksanut tulla ilmoittamaan tätäkään.. D:

Pyydän anteeksi että minua ei nyt vähään aikaan näy ja plaa. Vastailut saaattaapi kestää..Mutta koitan vastailla ainakin niihin inspaavimpiin peleihin aktiivisesti. pahoillani olen, en tee tätä tahallani.. ): En vain nyt jaksa, enköhän jossain vaiheessa aktivistu kun saan ihmissuhteet toimimaan(???) ja työt loppuvat niin silloin ainakin aktivistun.

JA VK 42!
Oon kuopiossa, koska nään mun jätkää sillo, eikä aikaa oo olla täällä.. vaikka sillo onki loma töistä... Noh, puhun tällöin jätkäni kanssa asiat suoriksi ja selviksi ja katotaan että toimiiko tää meidä juttu nyt vai ei... Kattoo nytte mitä käy ja plaa..


Viimeinen muokkaaja, Himotsu pvm Ti Loka 05, 2010 5:19 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Phobia
.
.
Phobia


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 30.01.2010

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyMa Helmi 08, 2010 6:57 pm

Hienoa, jos saat uusia harrastuksia - urheilu on vain hyväksi. Ja olen iloinen ettet sentään lopettamassa ole, tulisi ikävä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://undead.palstahaku.com
Himotsu

Himotsu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 01.02.2010
Paikkakunta : Jyväskylä

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyMa Helmi 08, 2010 7:06 pm

(: No jäkis on varmaan harrastuksena päällinmäisenä siihen asti kunnes kevät sulattaa jäät eikä sitten enää voikkaan luistella kuin jossain kauheen kalliissa hallissa :s pakko ottaa ilo irti siitä nytt ku vielä voi

en voi lopettaa, liian ikävä mulla tulis teitä kaikkii. Kuolisin roolipelejen tekemään tyhjyyteen ja sitte olis pakko taas liittyä takas (; pöhh, tuskin sulla ikävä tulis, mesessähän voi aina pulista (: hihihi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Phobia
.
.
Phobia


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 30.01.2010

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyMa Helmi 08, 2010 9:01 pm

Toivottavasti tosiaan näemme sua edes välillä foorumilla~~ c:
Takaisin alkuun Siirry alas
https://undead.palstahaku.com
Himotsu

Himotsu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 01.02.2010
Paikkakunta : Jyväskylä

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyKe Helmi 10, 2010 3:42 pm

toki toki - - aijon olla täällä aina kun mahdollista jutella teille tyypeille ja silleen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Himotsu

Himotsu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 01.02.2010
Paikkakunta : Jyväskylä

muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä EmptyTi Loka 05, 2010 5:22 pm

/uusinpas! Edit nappula on tylsä keksintö ja vie liikaa energiaa painaa siitä! Kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





muutokset elämässä Empty
ViestiAihe: Vs: muutokset elämässä   muutokset elämässä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
muutokset elämässä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Pelaajien ilmoitukset-
Siirry: