Kuplapoika Rrmngy
Kuplapoika Rrmngy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We're coming back, coming back..
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuplapoika

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Bubbleboy_




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 05.07.2010
Ikä : 30

Kuplapoika Empty
ViestiAihe: Kuplapoika   Kuplapoika EmptyMa Heinä 05, 2010 8:19 pm

Teenpä nyt sitten tällaisen.

Tämä tyttönen on pyörinyt netissä ja foorumeilla jo pienen ikuisuuden nimimerkillä Bubbleboy_. Jostain syystä *krhm*, on netin ulkopuolellekin meikäläiselle vakiintunut kutsumanimi Kuplapoika. Eipä tuo haittaa, hauskahan se on. Ja kuten joku viisas on joskus sanonut, rakkaalla lapsellahan on monta nimeä.

Roolipelausta tämä omituinen olento ruudun tällä puolen, on harrastanut jo viitisen vuotta. (Vaikea uskoa että ensimmäisen kerran pelasin 11-vuotiaana!) Muitakin harrastuksia löytyy, kuten vaikkapa pääasiassa näytteleminen ja kirjoittaminen. Lukio alkaa syksyllä, ja sen ohessa pitäisi datanomi-koulutus suorittaa, joten kiirettä pitää. Vuoden jo opiskelinkin amiksessa, mutta vaihdoin sitten koulua, ei oikein minun alaani. Nyt sitten lähdössä toiseen kaupunkiin, kauas rakkaasta kotikaupungistani.
Mistään hinnasta en kuitenkaan rakkaasta roolipelimaailmasta luopuisi, vaan eiköhän sille aikaa löydy. Pakko se on.

Foorumeilla aktiivisuuteni on aikalailla huipussaan. Kirjoittelen mielelläni pitkiä viestejä, ja toivon "vastapeluriltani" sitä samaa. Elämäni on viime aikoina pyörinyt lähinnä netin ympärillä, joten vastaukset tulevat nopeasti. Ja koska olen hulluna äidinkieleen, yritän parhaani mukaan saada sanat kirjoitettua oikein, ja mahdollisimman selkeästi. Pahoittelen, jos en tässä kuitenkaan aina onnistu.

Minulla on keskittymishäiriö, mikä vaikeuttaa pitkäaikaisiin projekteihin tarttumista. Toisinaan häiriön huomaa myöskin siitä, etten aina ota huomioon joitakin pikkujuttuja, vaan niin sanotusti sivuutan ne. Huomaamattani. Pahoittelenkin tätä, ja toivon ymmärtäväisyyttä.

Eipä tässä nyt sen kummemmin tule mieleen mitään. Että eiköhän näillä mennä, kysymyksiä saa esittää jos jotakin tulee mieleen, ja tutustuminen on sallittua.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuplapoika
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Pelaajat-
Siirry: