Darry Rrmngy
Darry Rrmngy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We're coming back, coming back..
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Darry

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Darry
.
.
Darry


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 30.01.2010

Darry Empty
ViestiAihe: Darry   Darry EmptyTi Helmi 02, 2010 12:37 am

Darry Papa2d

Jeh, ihan mini-infoa meikäläisestä.
Ensinnäkin luonne: Kaikki riippuu ihan tilanteesta; toisinaan olen todella vittumainen kun taas joskus päinvastoin pyrin olemaan suloinen (tiedä miksi..). Piipitän uskomattoman paljon ja tuo meinaakin jäädä päälle väärissä tilanteissa, ja jos en piipitä niin sitten pidän erikoisia kurkkuääniä yms. Ristiriitainen luonne on toisinaan pahaksi, en nimittäin suostu pyytämään ihmisiltä anteeksi, vaikka oikeasti haluaisinkin. Tähän mennessä en ole tainut pyytää anteeksi keneltäkään, ainoastaan piruilevalla tavalla. Kaikki hahmoni saavat muuten pienen osan luonnettani ja/tai ulkonäköäni, eivätpä ne muuten olisi omiani. Ei ehkä ihan heti uskoisi, mutta olen se ukempi osapuoli kun on juttua meneillään .. Suhteen alussa aina seme, kunnes se jostain kumman syystä kiepsahtaa nurinkurin.
Taskusta löytyy aina rahaa (oikeasti, en rehentele tms) ja mielellään tarjoan kavereille kaikenlaista - yleensä en pyydä maksamaan takaisin. En rupea edes selittämään ihmismaustani, liian hankalaa jopa itselleni.

Ulkonäkö:
Peruspitkä hupparihinttihomo. Vaatetus suurimmaksi osaksi mustaa. Hiukset mustat, silmien väri on vähän hakusessa, sillä tuntuu että ne vaihtavat väriä joka kerta kun peiliin katson. Tummat, levinneet meikit aina silmien ympärillä, toisinaan en käytä meikkiä. Painostani en puhu, sillä siitä on suurta kiistaa ihmisten kanssa. |c

Näin lyhyesti sanottuna pidän:
  • Phobiasta ♥
    Lonkeroista ~
    Piirtämisestä
    Ropetuksesta
    Karkista
    Limukasta
    Hampaitteni pilaamisesta
    Teistä ~


Inhonkohteita on turhan monta listattavaksi.

Ja hei, lisää kerron mielummin mesessä: host.darry@hotmail.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Himotsu

Himotsu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 01.02.2010
Paikkakunta : Jyväskylä

Darry Empty
ViestiAihe: Vs: Darry   Darry EmptyTi Helmi 02, 2010 12:49 am

hur hur. Oot aika samanlainen ku minä, itekki vaan tarjoon kaikille kaikkee ja oon silleen "ei tartte maksaa takasi!" oon yhellekki varmaan 50€ ostellu kaikkee ja mitä oon siltä saanu...kiitoksen<3 jeejee ^w^ : D tykkään täysin samoista jutuista ku sinä! (: Lonkero nom nom, varsinkin greippi on namii<3 aaaa ku tekee taas mieli sitä XD hehee 8D onks tää ees turha kommentti vai mitä hä?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Darry
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Pelaajat-
Siirry: