sliced Rrmngy
sliced Rrmngy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


We're coming back, coming back..
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 sliced

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
sliced

sliced


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 28.02.2010

sliced Empty
ViestiAihe: sliced   sliced EmptySu Helmi 28, 2010 6:39 pm

Ajattelin hieman infota itsestäni tänne, etten jää ihan tuntemattomaksi. Vaikka nimettömyys ja ns. anonyymius on aina hyväksi.

Nimi: Oikea nimi on salaisuus, mutta voitte kutsua minua Kooksi tai vain yksinkertaisesti slicediksi.
Ikä: 16-vuotta, tänä vuonna tulee täyteen 17.
Koulutus: Peruskoulu + kohta vuosi takana lukiota. (josta en pidä ja vaihdan amikseen ensi vuonna)
Horoskooppi: Vaaka
Sukupuoli: Nainen
Seksuaalinen suuntautuminen: Homoseksuaali (out and proud)

Luonne: Olen ystävällinen viimeiseen pisaraan asti, mutta tulistun helposti, vaikken sitä välttämättä sinulle sanokaan. Kihisen vain oman pääni sisällä, kunnes unohdan koko asian. (Ja voin taata minulla on TODELLA huono muisti.) Puhun joskus aivan liikaa, ja joskus aivan liian vähän. (Tähän saattaa vaikuttaa peinoinen maanis-depressiivisyyteni.) Olen supermustasukkainen, varsinkin seurustelukumppanistani ja kavereistani. He ovat minun, eivät sinun. Olen myös laiska, ahne, itsekäs, himoitseva ja minua kuvaa melkein jokainen seitsemästä kuolemansynnistä. Olen myös hyvin eskapistinen, eli minun todellisuudentajuni on jossakin kaukana juhlimassa ilman minua. Kun joskus uppoudun johonkin kirjaan, peliin tai elokuvaan niin etten tajua mitään ympäriltäni, minua saa lyödä.

Ulkonäkö: Olen melko pätkä (167 cm). Vaikka minulle väitettiin 5. luokan terveystarkastuksessa että kasvan 175 cm. Pukeudun hevigoottitransuemolutkamaisesti. Olen sekoitus kaikkea. En ole kaunis, ainakaan omasta mielestäni. Olen erikoisen näköinen. Meikkaan silmäni mustiksi, huuleni punaiseksi ja ihoni valkoiseksi. Lopputulos = goottihuora. Pukeudun yleensä remmihousuihin tai pillifarkkuihin, bändipaitaan tai toppiin sekä huppariin. Sitten minulla on kaksi ihanaa nahkatakkia. Toinen aito 80-luvulta ja toinen nilkkoihin ulottuva. Matrix-takki, niin kuin kavereilla on tapana sanoa.

Musiikkimaku: Kuuntelen kaikkea hieman mainstreamista raskaampaa ja synkempää esimerkiksi Marilyn Manson, Metallica, Cradle Of Filth, Amorphis, KMFDM, Slipknot jne. Sitten kuuntelen myös muutamaa kuolematonta (vaikka näiutä en yleensä myönnä ääneen): Vesku Loiri, Skillet ja Placebo.

Naismaku: Vaikka teitä tuskin kiinnostaa, kerron silti, koska pääsin vauhtiin. Ensiksi pakko sanoa, MINÄ RAKASTAN NAISIA. Kaikkea naisissa. Muotoja, kasvoja, sanoja, kosketuksia, suudelmia. Ihan kaikkea. Unelmanaisena luultavasti olisi Nancy Spungenin ja Dita Von Teesen risteytys. Vetyperoksidi hiukset, luonnokiharat, tiimalasi vartalo, vahvat meikit, keskivertoa isompi rintavarustus ja enemmänkin muodokas kuin laihanluikku.

Harrastukset: Kitaran soitto, kirjoittaminen (sanataide), säveltäminen, sanoittaminen, lukeminen, käveleminen, sekoilu, paskan jauhaminen etc. etc.

Triviaa:
x poltan
x juon
x ongelmia löytyy jos jonkinlaisia
x vihaan IRL draamaa
x musta on lempiväri, sitten tulee violetti
x en ole koskaan ollut lentokoneessa
x kammoan junaratoja ja varsinkin niiden ylittämistä

Siinä "jotakin". Jos jaksoit lukea tänne asti, niin olen ylpeä sinusta. Päivittelen ajan mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
sliced
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Pelaajat-
Siirry: